Kvällsmingel


Kom precis hem från lite kvällsmingel på ett hotell i stan. Några av de mysigaste restaurangerna bjöd på smakprov och viner och vi hittade en ny cubansk restaurang som vi måste prova snart! Under kvällen spelades jazz och det lottade ut massor med priser, b la en resa till Europa. Nu vann jag inte den, men däremot vann vi ett presentkort på en jättefin middag och en BURMESISK RISKRUKA. Hur den hamnat i Alaska förtäljer inte historien men det medföljde ett papper med tolkning av alla burmesiska tecken som fanns på krukan, ska försöka tyda det i morgon. Träffade min undersköna frisör Sean och hans kille som hade skjortan uppknäppt nästan ned till midjan. Väldigt europeiskt, tyckte K. Förtjusande, tyckte jag.





Kommentarer
Postat av: Linda - Mitt liv i Grekland

Va roligt att ni vann nåt!

2010-10-22 @ 10:07:38
URL: http://dotlc.blogg.se/
Postat av: Min plats i solen

Vilken trevlig kväll och vad roligt att komma hem med en vinst dessutom. Grattis! Och vilken fin bild av dig med dina vinster. :)



Kram Lotta

2010-10-24 @ 17:50:32
URL: http://minplatsisolen.blogspot.com
Postat av: Marie

Linda; ja, jag brukar aldrig vinna! Blev jätteglad!



Lotta; Tack snälla! Det kändes nästan som att vara på besök i storstan för en kväll! Kram

2010-10-24 @ 23:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin