Pyntat var det här



Kenza har träffat Tomten! Hon gillade honom inte alls, skitläskigt skägg, skitläskiga kläder och dessutom envisades han med att hon skulle ligga still framför kameran. Ser måttligt road ut, men jag tyckte ju att det var gulligt förstås.



Den här sitter i köket. Gillar såna här gamla Jenny Nyström bilder, fint till stockarna.



Den andra hamnade i trappen.



Svenskt pynt från IKEA i granen. Blev en riktig gran i år igen, efter en vild debatt naturligtvis. Jag vann. Det ÄR inte samma sak med plastgran. Sådetså!



Bell(e) a Notte



Här går det inte undan direkt - men jag har inte gett upp hoppet!



Än så länge tomt - men den som väntar på något gott...




Hej Tomten, välkommen hem till mig!

Kommentarer
Postat av: Ninni

HEJ! Sitter och slöar lite så här på annandagen, och surfar runt och ramlar in hos dig. Vad fint du har det!!! Hälsa hela stora landet ;-) och ha en god fortsättning!

2011-12-26 @ 16:41:38
URL: http://ninnih.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin