Bikini Contest

Nej, jag deltog inte. Men igår när vi var och åt mexicanskt annonserade dom att de hade en BIKINITÄVLING på bakgården. I källaren. Bikinicontest. I källare. Bakgården. Vi var ju tvungna att kolla vad det var får nåt.

Som små nervösa tonåringar kilade vi runt hörnet och nerför en mörk källargång. Vid dörren möttes vi av en stor Dolph kopia som muttrade om ID och jag fiskade nervöst fram mitt..medlemskort för Sam´s Club. Väl insläppta möttes vi av en tjock dimma cigarettrök (här röks det fortfarande på klubbar) och en neonupplyst skabbig bar. I ett hörn spelade en grupp militärkillar beer pingpong, längs baren satt en knasig blandning av flanellgubbar, tonårskillar och tjejer som väntade på att delta i tävlingen. Första pris; RINGGIRL på den kommande ULTIMATE FIGHTING matchen på stora arenan.

Ungefär här stannade jag upp och insåg följande;

1. Mitt hår och mina kläder kommer lukta som det gjorde efter en kväll på Streeman i Västerås när jag var 18 och man fortfarande kom hem med cigaretthål i partytoppen.

2. Jag är inte 20 längre. (lite förvånad) Inte min kropp heller (lite besviken) Tiden då jag skulle ha haft en ynka chans att vinna en Bikinicontest är förbi och passerade utan att jag ens hann märka hur det gick till. (tur det inte var på min Bucket list)


Resultatet av kvällen för vår del blev följande;

K; ett visitkort från den biffigaste killen på stället som tränar Marsial Arts och tyckte K skulle komma förbi och slåss lite. Glöm inte att ta med tandinlägget, sa han. Självklart, sa K.

M; "...... självkänsla är snyggare än magrutor. Fast jag kanske skulle göra några situps ändå.."



Kommentarer
Postat av: Min plats i solen

Haha, du är för härlig Marie! :)Och jag håller med dig, självkänsla är snyggare än magrutor. Magrutetiden är eftr två graviditeter definitivt över för min del. ;)



Kram til dig du fina vän

2011-06-19 @ 12:20:48
URL: http://minplatsisolen.blogspot.com
Postat av: Hanna

Haha! Streeman, dar har jag varit!



Lyxigt att fa aka hem till Sverige!! Ar avundsjuk, det kommer att bli underbart! Trevlig resa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin