Tränar inför Beach 2011 a la Alaska



I sommar hoppas jag och K på att utforska mer av Alaska. Hittills har vi bara gjort kortare utflykter med max en övernattning, och då i Denali Park i en flådig stuga. I år blir det mera HARDCORE om jag får bestämma och med det menar jag alltså flera nätter, i tält och ALL PACKNING PÅ RYGGEN, inte på hästryggen som vi alltid varit bortskämda med när vi besökt Ks mamma i Idaho. Idag köpte jag ny ryggsäck där jag får ner både tält, sovsäck och mat för flera dagar. Nu ska jag bara orka bära den också...Tyvärr kan jag inte påstå att vi har förberett oss på att springa omkring med 60 liters packning på ryggen. Helt ärligt så har nog varken jag eller K varit i sämre kondition än vad vi är just nu. Vi är sådär lagom SAMBOFETA, efter en lång vinter kalasandes på pizza och glass. Egentligen är jag nog inte särskilt nervös över ryggsäcken. Piece of cake. Däremot är jag lite småstressad över den där BEACH 2011 kroppen som jag helst ska ha skaffat till i juli när vi ska ut och segla i Skärgården. ... 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

oh så coolt!!! Du har till och med riktiga kängor! Jag vill också ut och vandra, har tjatat om det i år nu och jag kommer aldrig till skott. Nu fick jag lite inspiration här, tack! När åker ni till Svea?

2011-05-08 @ 23:00:07
URL: http://linneaiusa.com
Postat av: Carol

Samma har... Idag tog vi oss i alla fall ut till Chena River, ut mot Hot Springs. Peter fiskade och jag knallade runt lite, och satt och laste och drack kaffe i solen. Funderar pa att aka dit med taltet nagon helg - vi kanske kan hitta pa nagot tillsammans?



Ha det sa bra!

2011-05-09 @ 09:04:46
URL: http://vartarialaska.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin