Just another day at the office


Kommentarer
Postat av: Maria Widén

Underbart! Inte precis vad man ser i Malmö från mitt jobb...

2012-02-17 @ 15:36:45
URL: http://www.onegreenhappybean.blogspot.com/
Postat av: maisy borg

Hej Marie!



Älg i trädgården.....ja här har vi vargar runt husknuten, vilket ska man föredra? Av någon konstig anledning har det blivit ont om både älg och rådjur här...... Från det ena till det andra...vilka fina bilder från er semester!

Sköt om er!

Ha det bra/moster2

2012-02-19 @ 17:37:25
Postat av: Min plats i solen

Hej Marie!



Det funkar inte för mig att kommentera på dina två senaste inlägg (det kommer inte upp något kommentarfält att skriva i) så jag skrver en kommentar under detta inlägget istället.



Jag blev så glad av att läsa ditt inlägg om snowboardåkningen. Happy feeling rakt igenom och visst är det en häftig känsla att upptäcka att det bara sitter där i ryggraden. Tänk om detvore detsamma me alla de där franska och tyska glosorna som jag en gång i tiden bankade in i skallen. Var tog de vägen? ;)



Sköt om dig du fina!



Kram Lotta

2012-02-28 @ 13:50:17
URL: http://minplatsisolen.blogspot.com
Postat av: Min plats i solen

Hej Marie!



Jag hoppas att allt är bra med er och ville bara önska en riktigt glad påsk.



Ta hand om dig vännen!♥



Kram Lotta

2012-04-05 @ 20:27:18
URL: http://minplatsisolen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin