Vad händer 2012?

Nytt år. 2012. Fint och jämt tal. Tittar tillbaka på 2011 och inser att det egentligen inte hänt så mycket det senaste året. Ja, i mitt liv alltså, övriga världen får tyvärr inte så mycket utrymme här. Efter ett ganska turbulent 2010 med flytt till Alaska, immigration och noll rutin, var jag i ganska stort behov av stabilitet; stabilt jobb, inkomst, bekanta och vardagsrutiner. Nu är jag redo för förändring igen. 

Här är mina drömmar

-Fortsatt karriär inom HR, mer ansvar och helst globalt

-Större familj (att passera 30 var ju som att vakna upp ur antibebis koma typ)

-Närhet till familj och vänner (reser hem till Sverige i Juni, som jag längtar!)

-Roliga resor med massa äventyr

-Tightare rumpa, brunare ben, bländande leende och energi som en zumbainstruktör


Mål, delmål och deadlines? Nja, alltså, skriver jag dom här så är det ju skrivet i sten. Det vågar jag inte. Vågar ni? Och håller ni era löften?


Kommentarer
Postat av: Helena

Hahah.. No way! Inga datum här inte. Men håller med om det där med tajtare rumpa, brunare ben och vitare leende. Vilken Plastikkirurg har du bokat till?!?! LOL.



Dina drömmar verkar ändå vara ganska realistiska och också "normala" - jag förstår precis.

Stor kram och god fortsättning på 2012!

2012-01-05 @ 19:34:52
URL: http://misspkm.blogspot.com
Postat av: Linnea i Colorado

Hahaha, energi som en zumbaledare. I wish!!

Jag håller sällan mina löften men hoppas varje år på bättre disciplin :)

2012-01-07 @ 05:18:49
URL: http://linneaiusa.com
Postat av: Min plats i solen

Härliga drömmar och mål Marie! :) Jag gillar speciellt det där med energi som en zumbainstruktör. ;) Du får återkomma hur det går med detmålet. Ja, du får återkomma med dem alla. Jag håller iallafall tummarna för att du ska kunna bocka av några eller alla vid årets slut.



Det är väl lite blandad kompott det där. En del går det bättre med och en del blir det inte så mycket av som man önskade. Menbättre att spänna bågen än att inte ens plocka upp den tycker jag. :)



Ta hand om dig vännen!



Kram Lotta

2012-01-15 @ 00:29:33
URL: http://minplatsisolen.blogspot.com
Postat av: Min plats i solen

Jag skrev en kommentar igår men nu är den poff-borta. Den där internetsoptippen där alla försvunna kommentarer hamnar borde snart vara överfull känns det som. ;)



Härliga drömmar och mål för året Marie! Jag gillar speciellt den där med energi som en zumbainstruktör. Du får återkomma hur det går med den. ;) Ja, med alla. :)



Sköt om dig vännen och så håller jag tummarna för att denna kommentar kommer fram som den ska.



Kram Lotta



2012-01-15 @ 14:53:33
URL: http://minplatsisolen.blogspot.com
Postat av: Madeleine

Härliga drömmar, det måste man ha!! :)

2012-01-21 @ 13:38:39
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.com
Postat av: Min plats i solen

Du har fått en award hos mig Marie! :)



Ha en fin vecka!



Kram Lotta

2012-01-24 @ 11:28:20
URL: http://minplatsisolen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin