Fredagsmys

När jag var i Storbrittanien delade jag lägenhet med en amerikan som hette Josh. Josh åt pizza VARJE kväll, inga undantag, och pizzakartongerna slängde han ut genom sitt fönster på baksidan där det bildades en liten hög. Josh hade en favorit och det var "Cheese Stuffed Crust" dvs. en pizza där degkanten är fylld med ost inuti. Jag tyckte naturligtvis att Josh var en typisk amerikan med sitt flottiga fastfoodbehov. Vad nu en typisk amerikan är? Idag köpte jag med mig en Chesse Stuffed Pizza för att pröva och jag kan säga att Josh var nog inte helt ute och cyklade ändå. Sjutton vad gott!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin