BiG Sister is watching you...

Snart ska jag iväg och lämna mina BIOMETRICS, alltså fingeravtryck. Detta är en del av immigrationsprocessen när man söker grönt kort i USA. De ska även ta kort på baksidan av mitt ÖGA. Ögat är väl ett av de få ställen på kroppen som folk undviker att plastikoperera, eller, det måste iallafall vara svårt att ändra baksidan av sitt öga. Har hört någonstans att man även kan utläsa eventuella sjukdomar och vitaminbrist etc. bara genom att titta på ögat, låter coolt. Iallafall, efter imorgon finns jag som en fil i det amerikanska systemet. Mitt öga och allt. Känner mig. NAKEN. Men jag gör allt för kärleken, ni får FOTA MINA TÅR om det så behövs!!






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin