Savannah Birthday Party

Igår var jag på födelsedagskalas för Savannah som fyllde 15. Det var spännande att se hur ett amerikanskt kalas går till. Detta var med Beachtema (i Alaska minsann) och Savannah hade hyrt en paviljong vid Cheena Lakes. Kidsen badade och åkte "waterslide" medans vi lite äldre (usch, vill inte va äldre) stod och huttrade för det såg så kallt ut. Savannah fick massor med presenter i rosa fina askar, OMSLAGET verkar vara minst lika viktigt som innehållet härborta. Jag köpte ett fint armband till hennes redan stora BLINGsamling. Kalaset var skoj men jag stressade hem ganska fort för att hinna städa klart innan Ks mamma och Bob kom med planet. Ibland önskar jag att jag var 15 igen. Visst, man hade skitmycket problem då; matteprov, problemhy och allt var pinsamt, men tänk vad härligt med sommarlov och den där barnsliga friheten! 



Savannahs present



Härliga femtonåringar



Vattenrutschbana i 12gradigt vatten, brrr



Alaskianer ar flipflopps på så fort det är varmare än tio grader ute. Då är det ju sommar..:)







Detta var något nytt för mig - en tårta skapad som en blomkruka. Jorden är smulade Oreos och inuti döljer sig en dröm av kaksmulor, tårtbotten, chokladsmet, vanlijsås och chokladkaka. Mums!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin