Aaagh

Kollade runt efter indiska restauranger igår och hittade en på restauranggatan vars hemsida såg fin ut och där det stod att de hade #1 cuisine. När vi kom dit var dörren låst och vi fick knacka på rutan för att komma in. Efter att vi satt oss och beställt reflekterade vi över att;

1. Kyparen luktade svett (Hälsorisk 1)
2. Det var smutsigt överallt! (Hälsorisk 2)
3. Barn vid bordet bredvid hostade rakt ut (Hälsorisk 3)

Kort sagt, stället var riktigt äckligt! Maten var inte alls vad de utlovade på hemsidan och alldeles för dyr. Efter maten gick jag på toaletten som låg alldeles bredvid köket. Köket hade ingen dörr (Hälsorisk 4) kikade in och det låg en smutsig trasa på bänken bredvid grönsakerna och frysen var rostig (Hälsorisk 5). Toaletten var allt annat än trevlig.

När vi sedan skulle betala hade de redan tagit med dricks 10% på notan, något som man i vanliga fall får bestämma själv om man vill ge eller inte.

Jag blev sååå FÖRBANNAD!!!! Hade sett fram emot en romantisk middag med god mat och stämning, men det här stället förstörde hela kvällen!

Idag ska jag läsa Reviews och uttalanden NOGA innan jag bokar något! Om vi överlever vill säga


Kommentarer
Postat av: Svar: Caroline

Va tråkigt. Man blir verkligen på dåligt humör av dåliga restauranger.. Förstår din besvikelse! kram

2010-03-19 @ 13:38:52
URL: http://claracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin