En skitdag

Idag snöar det. Det är kallt. Och så är jag arg. Jag är förbannad för kanotfirman i Florida jag trodde jag hade definitivbokat visade sig inte ha några lediga guider. Dessutom var jag tvungen att pröjsa 50 dollar för att kunna avboka boendet före och efter turen. Igår satt jag hela dagen och letade för att hitta detta och nu måste jag börja om igen. Det som är mest tråkigt är att jag har så svårt att ta motgångar. En sån simpel grej som en avbokning har förstört hela min dag. Varför är det så? Varför måste jag lägga känslor i allting jag gör och inte gör? Det är ju inte hela världen, jag har ju inte blivit av med en arm direkt.

Jaja, kanske inte var meningen att vi skulle få se några krokodiler. Nu blir iallafall mamma glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin