Aj aj aj aj aj

Usch vad läskigt. Jag hatar att gå till doktorn. Det är så utelämnande att sitta där och prata med en främmande gammal gubbe om vilka sjukdomar jag har/haft/kan tänkas ha, vilka preventivmedel jag använder, vilka sjukdomar mina föräldrar har, ja, han skulle veta allt. Dessutom tog de en massa prover och tappade mig på BLOD. Sköterskan tyckte mitt blod såg ut som ett riktigt gott RÖDVIN, trevlig kommentar när hon själv såg ut som en VAMPYR. Usch. Ska tillbaka om två dagar och då ska de konstatera om jag har Tuberkulos (finns det fortfarande??) eller SYFILIS. Trevligt inlägg, men var tvungen att skriva av mig.





Om den lilla pricken på armen är röd på torsdag har jag förmodligen Tuberkulos, då är det tack o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin