American Car Wash

I USA är det vanligt att folk vilka som helst ställer sig på parkeringsplatser och erbjuder biltvätt under sommaren. Ofta är det studenter eller någon ungdomsförening som behöver extra stasch. Min bil blir snabbt skitig av allt pollen som flyger omkring, så jag beslöt mig för att ta saken i egna händer och tvätta bilen idag. Eftersom det var varmt och soligt kunde jag bättra på brännan samtidigt, perfekt!. Wax on wax off wax on wax off!!! Fint blev det, kanske skulle ställa mig på en parkeringsplats med en skylt? :)









Kommentarer
Postat av: Sandra

Rena fina bilar blev det :-) Gillar din bikini

2010-06-01 @ 13:09:40
Postat av: Marie

Tack, den kommer från Polo Sport :)

2010-06-01 @ 19:57:36
URL: http://marielsworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin