Här ska firas

YES! Ikväll firar vi att vi fick till en superbra deal när hantverkarna var här. Nu i maj kommer de att "chinka" (täta), tvätta och olja vårt hus så det står emot väder och vind bättre och förhoppningsvis håller tätt när kylan kommer i vinter. Killarna var skittrevliga och jag ser verkligen fram emot att ha dem här så att jag kan bjuda dem på lemonad. För det är väl det man gör i USA, eller? Kommer fler bilder på huset senare, det är det som är på bilden i min header.

Har kommit på att många av mina favoritsaker, tex. plockmat som soltorkade tomater, haloumi, dessertostar etc. är JÄTTEDYRT här, halloumi går inte ens att få tag på. Så jag får helt klart vänja mig vid amerikanska hamburgare, steaks och BBQs. Ikväll fick jag iallafall till en himla god pasta med pepperonis, oliver, vitlök och parmesan. Skål på er och trevlig tisdag!! Eller onsdagmorgon kanske jag ska säga!! :) Kramar

 





 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin