Nedräkningen börjar

Om TVÅ veckor åker vi till Sverige! Känns helt overkligt, så här länge har jag inte vart borta hemifrån någonsin! Vi har börjat fundera på packning lite smått och ju fler gånger jag tittar i min garderob desto mer inser jag att det gick väldigt snabbt att gå från citychic till.....friluftslantlig . Vart jag än tittar ser jag bara fleecetröjor, gympadojjor och underställ, inga små svarta och högklackade så långt jag kan se. Får se vad jag lämnade hemma hos mamma och pappa, kanske stöter på nån liten partytopp där...

Det går inte att beskriva hur mycket jag längtar! Jag längtar efter att få krama om min syster. Att få fika med mamma, lyssna på historier om pappas senaste golfstrapatser, att vakna av solen tidigt på morgonen och gå barfota ut genom daggen till jordgubbslandet. Jag längtar efter mina vänner. Tänk vad ni måste ha förändrats på ett och ett halvt år, förmodligen lika mycket som jag, om än åt helt olika håll. Jag vill höra allt, varenda detalj. Så mycket jag har missat, så lite tid.  

Den 5 Juli är vi framme. Jag räknar dagarna tills dess.





Kommentarer
Postat av: Linnea i Alabama

oh vad UNDERBART!!! Ska bli harligt att folja er pa hemmaplan

2011-06-19 @ 05:17:54
URL: http://http:/linneaiusa.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin