Stick smärta STICK


 Nu sitter jag här, fyra visdomar fattigare. Lättad över hur snabbt det gick, men lite småsur för att det faktiskt gör ganska ont. Vad hittar man på egentligen, när gommen värker så man tror man ska gå av på mitten och man inte kan gå ut för man måste ha kylbandage runt huvudet?

Man hittar en ny hobby såklart. Eller återupptar nån gammal avdankad, nåt som man kan, men kanske trodde att man hade glömt bort. VIPS så kan hjärnan fokusera på annat än smärtan. Jag föll för STICKNING (tant trendensen fortsätter att hålla i sig). En rulle garn, två stickor och några youtube klipp var allt som behövdes. Herregud, det gör väl inget att det gör lite ont, jag sitter ju här och SKAPAR nu för bövelen!




(Som komplement rekommenderar jag även VARM NYPONSOPPA med VANILJGLASS, några avsnitt av HOLLYWOODFRUARNA samt 800 mg Ibuprofen.)


Haha, detta inlägg hamnar ju naturligt under MarieLs visdomar


Kommentarer
Postat av: Maisy Borg

Hej Gumman!



Vad söt du är! Hoppas att tandvärken har gått över.

Träffade mamma och pappa i helgen, de skämde bort mig med massor av presenter. Jag bjöd på Tacopaj och sen var vi ute och tittade på stjärnfall, jag såg sex och Anita sju. Kram /moster 2

2011-10-12 @ 11:38:23
Postat av: Min plats i solen

Usch, din stackare! Alla fyra visdomständerna på en och samma gång? Och jag som tyckte det var illa nog att dra ut EN! Jag hoppas att tandvärken har börjat lägga sig nu och att det går bra med stickandet och att det får dig att fokusera på annat än smärtan? Vad blir det för något av skapandet?



Ta nu hand om dig Marie!



Kram Lotta



Ps. Jag hade inte lyckats se lika pigg och vacker ut nyopererad som du. ;)

2011-10-13 @ 15:33:55
URL: http://minplatsisolen.blogspot.com
Postat av: Anna - Swaussie

Jag vet inte om det är bara är jag men ditt typsnitt i bloggen är riktigt konstigt och väldigt svårläst. Skickar dig ett mail så får du se. Tråkigt för jag gillar att läsa din blogg så jag hoppas du kan ändra tillbaka :)

2011-10-14 @ 10:14:31
URL: http://swaussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0Blogg listad på Bloggtoppen.se Resor bloggar bloglovin